Streszczając zawartość poniższego posta, odpowiadającego na tak przewrotny tytuł: nie ma gotowej strategii. No tak, czyli nie musisz czytać dalej. Jeśli jednak tu trafiłeś, masz sklep internetowy (lub planujesz mieć) i zastanawiasz się jak go zareklamować w Internecie, mam dla Ciebie jedną radę i kilka punktów do przeanalizowania.
Czytaj całośćBlog
Wdrożenie Enhanced Ecommerce na Woocommerce w GTM to jedna z podstawowych rzeczy, o jaką właściciele sklepów na Woocommerce powinni zadbać. Druga, to wdrożenie kodów konwersji Google Ads. Również w GTM.
Czytaj całośćDla osób zaczynających pracę w Google Analytics niemałym problemem jest zrozumienie różnicy między zdarzeniami (eventami) a celami. Po pierwsze, to nie jest to samo, ale jest mocno powiązane.
Czytaj całośćSklepy internetowe oparte na platformie Shoper mają bardzo dobre warunki do poprawnego wdrożenia analityki – czy to Ecommerce Google Analytics czy też konwersji Google Ads.
Czytaj całość