Tag łączący konwersje, to tag w GTM, który potrafi powiązać kliknięcia w reklamę użytkowników przeglądarki Safari z konwersją, która nastąpi później niż 24h od kliknięcia.
Czytaj całośćBlog
Jak podpiąć konwersje Google Ads w Google Tag Manager? Na początku chciałabym wprowadzić podział na dwa rodzaje konwersji:
- transakcja mająca wartość i unikalny identyfikator,
- cała reszta jak np. formularz kontaktowy, pobranie pliku, kliknięcie w telefon lub coś innego, co nie jest transakcją
Każda szanująca się strona internetowa powinna mieć zainstalowany jakiś system statystyk. Najpopularniejszy jest Google Analytics – narzędzie od Google, darmowe, proste w implementacji i co najważniejsze, bardzo rozbudowane.
Czytaj całośćStreszczając zawartość poniższego posta, odpowiadającego na tak przewrotny tytuł: nie ma gotowej strategii. No tak, czyli nie musisz czytać dalej. Jeśli jednak tu trafiłeś, masz sklep internetowy (lub planujesz mieć) i zastanawiasz się jak go zareklamować w Internecie, mam dla Ciebie jedną radę i kilka punktów do przeanalizowania.
Czytaj całość