Przed właścicielami nowych stron www stoi jedno z podstawowych zadań, o którym nie można zapomnieć przed wypuszczeniem strony na światło dziennie – wdrożenie analityki. Ale jak to zrobić? Możliwości jest co najmniej kilka:
Czytaj całośćBlog
Tag łączący konwersje, to tag w GTM, który potrafi powiązać kliknięcia w reklamę użytkowników przeglądarki Safari z konwersją, która nastąpi później niż 24h od kliknięcia.
Czytaj całośćJak podpiąć konwersje Google Ads w Google Tag Manager? Na początku chciałabym wprowadzić podział na dwa rodzaje konwersji:
- transakcja mająca wartość i unikalny identyfikator,
- cała reszta jak np. formularz kontaktowy, pobranie pliku, kliknięcie w telefon lub coś innego, co nie jest transakcją
Każda szanująca się strona internetowa powinna mieć zainstalowany jakiś system statystyk. Najpopularniejszy jest Google Analytics – narzędzie od Google, darmowe, proste w implementacji i co najważniejsze, bardzo rozbudowane.
Czytaj całość