Google Analytics 4, narzędzie o którym głośno robi się już od co najmniej roku, a jeszcze głośniej będzie po 1 lipca 2023. Ta właśnie data to dzień, w którym stara wersja Analyticsa (Universal Analytics) przestanie zbierać dane. Kto jeszcze nie przesiadł się na GA4 ma coraz mniej czasu aby to zrobić. Dlaczego warto zrobić to jak najszybciej? O tym w 10 odcinku semCAST, w którym miałam przyjemność być gościem Krzysztofa Marca :).
Czytaj CAŁOŚĆBlog
Jedno z najważniejszych zadań jakie stoi przed analityką internetową, to odpowiedź na pytanie czy działania jakie podejmujemy w sferze promocji naszego biznesu (w tym strony internetowej) przekładają się na realizację celów jakie przed tym biznesem (a w zasadzie stroną) stawiamy.
Czytaj CAŁOŚĆNa wstępie chciałabym wprowadzić rozróżnienie – w Google Analytics mamy dwa rodzaje ecommerce. Zwykły ecommerce i rozszerzony ecommerce (enhanced ecommerce). Oba pokażą nam dane o sprzedaży, jednak, jak sama nazwa wskazuje, enhanced ecommerce pokaże więcej.
Czytaj całośćGoogle Tag Manager pozwala na przesyłanie do Google Analytics oraz wielu innych systemów analitycznych i reklamowych danych, na temat zachowań i akcji podejmowanych przez użytkowników.
Czytaj całość