Google Analytics 4, narzędzie o którym głośno robi się już od co najmniej roku, a jeszcze głośniej będzie po 1 lipca 2023. Ta właśnie data to dzień, w którym stara wersja Analyticsa (Universal Analytics) przestanie zbierać dane. Kto jeszcze nie przesiadł się na GA4 ma coraz mniej czasu aby to zrobić. Dlaczego warto zrobić to jak najszybciej? O tym w 10 odcinku semCAST, w którym miałam przyjemność być gościem Krzysztofa Marca :).
Całe nagranie poniżej:
Jeśli wolisz czytać niż słuchać to zachęcam do zapoznania się z postami mojego autorstwa na temat Google Analytics 4 blogu DevaGroup:
Co to w zasadzie jest Google Analytics 4? Czym różni się od wersji Universal? Jak zacząć z niego korzystać?
https://www.devagroup.pl/blog/google-analytics-4-jak-przejsc-na-ga4-i-nie-oszalec
Jak przejść z UA na GA4? Czyli tutorial dotyczący migracji i wdrożenia Google Analytics 4:
Najważniejsze ustawienia w panelu Google Analytics 4, czyli co trzeba przeklikać:
https://www.devagroup.pl/blog/co-mozna-ustawic-w-panelu-google-analytics-4